8 Ocak 2011 Cumartesi

S.A.

Dün benim doğum günümdü. Harika bi doğum günüydü. Öyle partili - martili değildi ama sevgilimin bana süprizi vardı. Onunla çok mutluyum ve onu çok seviyorum. Artık ben eşimi buldum diyebiliriz. Kötü bi senenin ardından onu bulduğumu bilmek tüm senenin kötülüğünü üzerimden aldı. Doğum günü sebebiyle küçüklüğümde beraber pasta kestiğim sizinde tanıdığınız Fenerbahçeli Gökhan Gönül ki aramızda fazla yaş farkı olmamasına rağmen ben Gökhan abi derim kendisi ve eşi Hatice yengemiz beni aradı. Neyse fazla özele kaçmadan belirtmek istedim. Havamız olur fena mı..? Neden söylediğimi söyliim beraber pasta kestiğim dediğim 7 Ocak onunda doğum günüydü ve Didimde otururken onlar bizim komşumuzdu. Gerisini anlatmama gerek yok zaten.

Bilmiyorum yılbaşını nasıl geçirdiniz ama ben evde sayılırdım ve Victoria's Secret'ı demiyeyim de Akon'u izlemek için onu izledim. Neyse bloga dönsem iyi olucak mimler artmış :)

13 Kendini Yoran Yorumcu:

Missbone dedi ki...

Nice yıllara :)

femlemne dedi ki...

geçmiş doğum günün kutlu olsub nice yaşlara mutlu günlere:) sevgi pıtırcıkı olmuşsun gözümden kaçmadııı:))

Mia Wallace dedi ki...

vayy bu haberlere çok sevindim ve mutlu yıllar! :)

Unknown dedi ki...

:)mutlu yillar :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

mutlu yıllar :) bu arada ben hep öyleydim sevgi pıtırcıgı gibi ama salyalı sümüklü değil :) erkekler arasında light derler bizlere de neyse

CMOS dedi ki...

mutlu yıllar ve doğum günün kutlu olsun=)

Paris in Me :) dedi ki...

mutlu olman süper, herşey böyle devam eder inşallah yeni yılda da, nice senelere :)

eLmyra dedi ki...

doğum günün kutlu olsun cem :) sevgilinle mutlu olmana da çok sevindim ;)

rapunzell dedi ki...

A.S.
nice mutlu senelere :)
ayrıca onu bulmana çok sevindim, umarım hep böle gider :)

Adsız dedi ki...

nice yıllara
nazara çok inanırım ben
öyle hep söylemeyin :d
maşallahhh diyeyim bende :)

sevgiler..

mergiz dedi ki...

kutlu mutlu olsun yavrım!

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar yeni yılınız size de kutlu olsun :)

francesca mckennitt dedi ki...

Sonunda aradığını bulmana sevindim :) Geçmiş doğum günün kutlu olsun.. Demek Didim. Ben de Didim'lilerdenim :)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...