13 Ocak 2012 Cuma

Boynuma Geçirdiğin Bir Haç Kolye...

Unutulmaz bir 7 Ocak günü yaşadık beraber. Birbirimize yazdığımız mektupların göz göze okunduğu bir günde ona yeniden ve fazlasıyla aşık olduğuma eminim. Hep 88 yılının 7 Ocak'ını hatırlardım doğum günümü anmak için ama artık benim yeni bir doğum günüm var. 7 Ocak 2o12...

Ben giderken gözlerin ağlıyor sen ağlayamasanda. Hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyor gözbebeklerin. Gözyaşlarında kendimi görüyorum yanaklarına akarken...
Kalbinin çırpınışını, içindeki isyanı bastırdığını hissedebiliyorum o an. Ben seni senin yanındayken bile özlüyorum sevgilim. Veda çanı çalınca Haçlı seferine çıkmış asker gibi hissediyorum kendimi. Çaresiz ve mecburiyetle. Son öpücüğün ise boynuma geçirdiğin bir haç kolye...

Coldplay - Vive la Vida

0 Kendini Yoran Yorumcu:

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...