17 Haziran 2012 Pazar

57

İşte Türkiye'nin en sıcak şehri; memleketim Aydın...
Ben yıllarca bunun mücadelesini verdim. Gelin, görün, pişin, gidin dedim ama anlatamadım. Bazılarına ... olsun....

Link

2 Kendini Yoran Yorumcu:

Gabriel Gray dedi ki...

olacak iş değil yuh ulan eriyip gideceğiz

Hayal Meyal dedi ki...

Nası başlasam bilemedim. Selam! demeliyim sanırım :)

Mevzumuz

http://hayalmeyalbuschra.blogspot.com/2012/06/cok-democratus.html

yazımda bahsettiğim "Democratus" isimli yeni sosyal medya mecrası. Türk yapımı olması ve ilerde iyi yerlere geleceğine inancımın sonsuz olması yüzünden olacak ki kayıt olmanı, hatta fikirlerini paylaşan bir yazı yazmanı ve tabi ki linkini hayalmeyal.buschra@gmail.com adresime göndermeni istesem mesela?

Yapmam, banane dersen de okuduğun için teşekkürlerimi eder, tekrar görüşmek dileğiyle derim :)

İyi bloglamalar. :))

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...