6 Nisan 2011 Çarşamba

Gelecekte Sevdiğim Gibi...

Tek kişilik bir tapınakta yaşamaktır; seninle aşk...
Tanrıça,
tek dua,
nefes,
ve tattıkça geçmeyecek bir heves.

Tek cümlelik bir akışta aşikar seninle paylaştığım.
Ne ilahlar kadar soyut,
ne de yalanlar kadar somut,
seni seviyorum..!

Önceleri sönümlenmiş olan gerçeği
çırçıplak veriyor şimdi gönlümdeki ses.
Sevdası duvarlarına çizilmiş,
tek kişilik bir hücredir gönlüm.
Geleceğimin kaderini tek kişilik bir iz sürüşte belirliyorum.
Seni seviyorum Hanife, gelecekte sevdiğim gibi...

4 Kendini Yoran Yorumcu:

gunes dedi ki...

bu sitede ilk mi bu? yoksa ben mi kaçırdım?
daha çok şiirini okumalıymışız meğer!
:)

Adsız dedi ki...

pek güzel. çok beğendim ;)

SmG dedi ki...

vuuuu! etkileyici.

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

ilk değil ;)

teşekkür ederim.

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...