5 Kasım 2010 Cuma

Blogirlgiller

Her zaman söylerim yine söylüyorum; blogspot artık eskisi gibi değil afedersiniz kerhane salonuna döndü. Haftada bir mutlaka bi kadın onu bunu yapalım diye mail atıyor. Yapmayın bunu. Erkekler kimin karısı kimin kızı bilip bilmeden millete öyle böyle yorumlar sallıyor. Yaptıklarınız ayıp-günah ya da açıkca söyleyeyim cinayet sebebi.

Canı bilmemne isteyen kızlar-erkekler hiç farketmez tekrar ediyorum yapmayın bunu. Önce Facebook'u sonra twitter'ı bu hale getirdiniz. Eksik olmasın formspring zaten öyle. Blogspot'a da bulaştı bu işler. Düşünemiyoum yani bi kızın sevgilisi varken gelip burada başka erkeklerin o yorumlarına mağruz kalması bi de hoşuna gidermiş gibi :P şu hareketleri yapması yok mu beni deli ediyor. Bu blogta kim kiminle ne bok yiyor hepsinden haberim var benim, siz meraklanmayın.

Bloglar kerhane salonuna dönmesin. Sanane milletten diyenler çıkacak biliyorum ama inanın benim sevgilime böyle şeyler yazılsa öldürürdüm o kişileri. Kızlara büyük iş düşüyor. Bunun yeri blogspot değil CAM4'tür. Gidin orda ne bok yiyorsanız yeyin. En azından para kazanırsınız.

Erkekler de milletin karısına, kızına laf atmayı da kessin. Başka sözüm de yok. Hayırlı haftasonları sizlere...

104 Kendini Yoran Yorumcu:

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Ağzına sağlık. Çok haklısın.

8ex-en8 dedi ki...

Hiç beklemedigim şeyler görünce şok oldum.

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Ne gördün desem çok mu meraklı olurum?

8ex-en8 dedi ki...

Boşwer ..

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Boşverdim gitti :)

8ex-en8 dedi ki...

En iyisi.

Li'l iL dedi ki...

noluyo ya..

8ex-en8 dedi ki...

millet kafayı yemiş, sapıklaşmış. elalemin karısına kızın yavşıyo. bundaki suçta kadınlarda onu diodum.

zey0zey dedi ki...

içlerinde ki ve sanal olmayan hayatlarında dışa vuramadıkları, vurmaya korktukları, ceserat edemedikleir şeyleri burada ortaya koyuyolar işte. kaşarlık engellenemez bi yerden patlak verir =) onlarınki de burda patlak veriyo =)

8ex-en8 dedi ki...

bkz : dünden razı kızlar

Li'l iL dedi ki...

abijim insanların önlerinde monitör, ellerinin altında klavye maus.. yargılayan, sorgulayan yok. kim,ne, nasıl olmak istiyorlarsa öyle oluyorlar.. öylesine özgürler ki..
cengaver,braveheart'ın wallace'ı hepsi buralarda. twitter da facebook ta blogger da. kendimizi koruyalım, korunanlar ile takılalım

Çariçe. dedi ki...

ceyms söyle kim yamuk yaptı :D

her şey bi yana, haklısın -_-

8ex-en8 dedi ki...

Li'l iL :Haklısın bende sweeney tod'u oluyorum sanırım. milletin namusu bana düştü ama bi insanın sevgilisi varsa olay çok kötü. genelde kızların hesapları war sürekli sevgilisinin dedikodusunu yapıyolar başka erkeklerle. acıyorum sahiden yazık.

Çariçe. : bilmiorum walla görünüo aslında bloglarda bi de bunlarda utanma yok yani isteklerini yorumlara yapıştırıyolar.

bana öyle gelmedi de mail olarak çoook ama çok gelio.

Hazel dedi ki...

çok doğru söylemişsin de, sadece bayanlarda mı yani suç. Bu işte bir noktayı atlıyorsun gibime geliyor.

Vişnє çüяüğü dedi ki...

Adam Haklı Beyler..

femida dedi ki...

haklısın dediklerinde,bazı blogları okumaya utanıyorum artık çüş diyorum onlara,ama cidden kaşarlık engellenemez bi yerde koyverir kendini yapcak bişi yok sanırım

Hazel dedi ki...

aa benim yorumumu yayınlamamış :(

kırıldım.

8ex-en8 dedi ki...

femida : bol kaşarlı pizza yiyorum şuanda onu da belirtelim.

Hazel : hangi yorum..?

8ex-en8 dedi ki...

pardon cnm mailden onaylayınca bazı onaylar gidio, cevap vermeedigim zamanlarda blog onayı koyuyorum şimdi pc başındayım açtım tekrar.

Hazel dedi ki...

yazmıştım yorum.
Neyse belki de arada kaynadı :)

çok doğru söylemişsin demiştim.Ama sadece kadınlar mı suçlu burada onu düşünmek lazım gibisinden birşeyler yazmıştım :)

8ex-en8 dedi ki...

Erkekler piçte olsa yüz vermeyen kızla uğraşmaz onu da söliim.

Hazel dedi ki...

ahh işte ona katılmıyorum.Bayağı da kafayı takabiliyorlar kıza.

yaşamadığımız durum değil yani.
Trslesen de yapışıyor sakız gibi.
Bunu şuan blogda olan çoğu kız yaşamıştır.

Belli bir yere kadar haklısın elbette , yüz bulunca daha da üstüne gidiliyor insanın.Ama iki tarafın da sicilinin temiz olduğu söylenemez :)

MKumsal dedi ki...

Tam "Adam haklı beyler, dağılın" tarzı bir yorum yazacaktım baktım yazılmış önceden o yüzden yazmıyorum. :)
Cidden bu kadar düştü bazı insanlar. Artık facebook'u, twitter'ı, formspring'i geçtim -blog-dan milleti ayartmaya çalışıyorlarsa,, İlginç yani. Erkek ya da kadın. Farketmez. Bu acizlikten başka birşey değil.

Hele de sevgilisi olduğu halde yapıyorsa bir kız (ya da erkek) bunu orada film kopuyor zaten. Ben onun anca onun sevgilisi sıfatıyla gezene üzülürüm.

girl with the red balloon dedi ki...

8ex-en8 gerçekten merak ettim ha

8ex-en8 dedi ki...

Gerek yok herkes bilio, görüo.

Li'l iL dedi ki...

amma kızışmış ortalık.
abijim nedir mevzu, ben şahsen afaki konuşuyorum. bi dile getir de bilelim şu herkesin bildiği konuyu.
( sanırım ben ve girl with the red balloon hariç)

girl with the red balloon dedi ki...

Ben burayı daha farklı bir yer olarak grmüştüm gözümde. Böyle sarkıntılıktı falandı olmaz sanmıştım. Ama her yerde bir bokluk olur demek ki.

8ex-en8 dedi ki...

teker teker milletin isimlerini mi veriim. magazin porgramlarını da geçeriz. blog magazincligine soyunmak aslında iyi fikir xD

girl with the red balloon dedi ki...

hahahahaha offf buna güldüm işte :D

8ex-en8 dedi ki...

Kim kiminle çıkıyor.

Kim kiminle yiyişiyor.

Hepsi bu Cumartesi blogertesinde...

girl with the red balloon dedi ki...

kefdlxc iyiymiş :D Şey gibi oldu bu. Bi dakka neydi. Hah. Gossip Girl Türkish versiyon Küçük Sırlar. ldc

Li'l iL dedi ki...

böyle de fısıldanmayan fısıltı gazetesine dönüyor iş ama farkındamısın ?
birilerini töhmet altında bırakıyorsun ve kendini tekrarlayan yorumlar platformuna dönüşmesine neden oluyorsun burasının.
ben sefmedim, gereksiz yere fazlaca uzadı kanımca konu. sevimsizleşti

8ex-en8 dedi ki...

Alınmak war gocunmak war sen olayı anlamamıssın ben ne diim ki sana.

Kimsenin adını cinsini vermem kimse korkmasın yani emin ol.

girl with the red balloon dedi ki...

ama Li'l iL e katılıyorum. Ne kadar şu an espri yapıyor olsam da bu insanların blogdan soğumasına neden olur. Neden insanların kiminle ne yaptığı seni bu kadar ilgilendiriyor ki? Canını yakan mı oldu?

8ex-en8 dedi ki...

Olmuş olabilir tabi. Belki benimde yakın arkadaşıma yazanlar oluyodur.

Peki bu sizi neden ilgilendirsin ki..?

Hem o kişilerin isimlerini versem yani bu sizi neden ilgilendirir madem bizi bağlamaz diosanız...

girl with the red balloon dedi ki...

Demek istediğim, birisi birine karşı bir şey hissediyorsa bu kimseyi bağlamaz. Bence seni de bağlamasın. Bu yazı da gayet boş olmuş. İyi akşamlar.

Li'l iL dedi ki...

ben konuyu anladım da, senin anlamadığın bir şey var ama, bahsettiğin durumun çirkinliği konusunda hemen herkes hemfikir zaten. ben de aynı şey düşünüyorum. sana isim ver demiyorum da.
bu terbiyesizliklerin farkına nasıl vardığını tam olarak bilemiyorum. lakin tahminimce yazılara yapılan yorumlardan bu fikre ulaştığını düşünüyorum. ee böylesi yorumlara da izin veren ve onları yayınlayan blogger'ın da imtiyazı var demektir bu tür yaklaşımlara.. bu nokta da zaten danışıklı döğüş adlandırması için uygun zemin oluşturulmuş demek oluyor bu.
ama dersen ki ben böyle ulaşmadım bu çirkinliklere, o zaman nasıl farkına vardığın ve farkına varmanı sağlayan ne gibi muhabbetlerin içinde olduğun da merak uyandırıyor bende.
hepsi bu.
gerginlik yok oke ?

girl with the red balloon dedi ki...

Yine Li'l iL e katılıyorum. Burada daha çok kendini açık ediyorsun. Yine iyi akşamlar.

8ex-en8 dedi ki...

Li'l iL: Bu yazdıklarım sadece bana ait değil inan bana biz bloggerların toplanıp 10 kişi msnde yapılan konuşmalarımızdan ibaret yazılmıştır. bunları ben bi tarafımdan uydurmuyorum. herkes görüyor kimin ne bok yedigini. bilmiorum sana gelio mu ateşli sex mesajları ama düşün şimdi senin bi kız arkadaşın bi kız kardeşinin blogu warsa biz erkeklere gelebiliosa kızlara hayli hayli gelidour benim anlatmak istedigim bu saygılar sevgililer ii akşamlar.

girl with the red ballon ; senin kimi savundugunu biliorum, sen aslında Lil'il'ı değil başka lilleri savunuyosun anladın sanırım. bana arkadaşını söyle sana kim oldugunu söle gibi bi laf wardır bilir misin..?

girl with the red balloon dedi ki...

Komiksin sadece. Buradaki kimse benim çok yakın arkadaşım değil bu 1. Burası blog. İnsanlar birbirlerinden destek almak amaçlı açıyorlar bu blogları. Dertlerine, sevinçlerine ortak olsunlar diye açıyorlar. Kimse birbirini çekiştirmek için, dedikodu yapmak için burada değil. Galiba sen hariç. Nedense çok meraklı olmuşsun kız kardeşlerini korumaya. Çok korumak istiyorsan blog alemindeki insanlarla öyle oturup şu şunu yapmış bu bunu yapmış diye çekiştirmez. Kişilere yavşayan ahmakları da fark ettiğinde uyarırsın bu kadar basit. Sen kendini çok abi gibi görüyorsun ama ne yapmaya çalıştığın belli değil. Kolay gelsin ve lütfen beni ağzına alırken düzgün al!

8ex-en8 dedi ki...

Benim kimseye abilik yapasım yok lakin o kişi akrabam değilse. Sen olayı bilip bilmeden konuşma istersen anlıyo msn..?

girl with the red balloon dedi ki...

Olayı bilip bilmeden konuşma demeye hakkın yok. Olayı kimseye anlatmıyorsun madem, o zaman bu post çok gereksiz. Saygılar.

8ex-en8 dedi ki...

Sen demiyor muydun az önce o kişilerin isimlerini vermek kötü olur diye kendinle çelişme istersen. Hadi yolun açık olsun bb.

8ex-en8 dedi ki...

o yazdıgın yorumu kısaltıp yaz da herkes okusun istersen. uzun yorumlar otomatik kayboluyo umarım yayınlarsın die bişey yok.

neyse alınmak isteyen alınır gocunmak isteyen de gocunur. burası kerhane değildir. burda milletin karısı kızı wardır yorumlar bu kadar.

girl with the red balloon dedi ki...

'kişi karşısındakini kendisi gibi bilirmiş!'
Teşekkürler Li'l iL.

Li'l iL dedi ki...

akin293@hotmail.com
eklersen tartışabiliriz bu konuyu. emin ol bir çözüme kavuştururuz.

8ex-en8 dedi ki...

8exen8@gmail.com

neyi çözümleyelim, sen bütün konuları üzerine alınmıssın. sen neyden bahsediosun sahi hiç bilmiorum konustugumuz konular cok farklı.

Li'l iL dedi ki...

benim üzerime alındığım bir konu yok. 3-4 haftalık bir bloga sahibim ben. yazılarımın içeriğide, yorumlarımda gayet açıktır.
ben alınmıyorum ama sen diğer lillere savunuyorsun diyerek,bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim diyerek, ihaleden pay almama neden oluyorsun.
ve üzücü olan şudur ki, bunun farkında bile değilsin ?
sana sadece olayı sordum, sen gerildin ve gerdin.
olayı da bu noktaya getirdin.

8ex-en8 dedi ki...

mailine bakarsan sevinirim.

olayı belirttim. girl'e sen aslında başka lilleri savunuyosun derken bunun senle ne alakası war sen bi mailime cvp versene anlıycaksın şimdi bütün olayı.

girl with the red balloon dedi ki...

Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim diyerek, beni kasteddi arkadaş Li'l iL. Hangi Lilden bahsettiğini de anlamadım. Gerilmene hiç gerek yoktu cidden 8ex-en8.

girl with the red balloon dedi ki...

Allaşkına da bana da mail atsana çok merak ettim olayı yaa. Bana saldırabilecek kadar ne olmuş böyle.

8ex-en8 dedi ki...

sen başka lilleri savunuyosun diorum anlıyo msn girl. bu sözde lille senin bi alakası olmadıgı açık ve net belli zaten. başkalarının sözüyle de laf yapmayı kes.

girl with the red balloon dedi ki...

Yeter artık benim kimseyi savunduğum falan yok! Yaptığın çok mide bulandırıcı.

8ex-en8 dedi ki...

Şu yorumlarını oku bi girl. Ben istedigim için atılıyomu öyle dedin bana. Mailler şahsıma değil akrabama atılıyor olabilir dedim ama sen okumamıssın sanırım.

girl with the red balloon dedi ki...

Hiçbir şey algılayacak halde değilim 8ex-en8 mi her neyse adını bile doğru düzgün yazamıyorum sinirimden. Bana dediğin o lafı sana iade ediyorum. Tanımadığın insanların hakkında bu şekilde konuşma cesaretini nereden alıyorsun onu da bilmiyorum. Hoşçakal.

girl with the red balloon dedi ki...

Hiçbir şey algılayacak halde değilim 8ex-en8 mi her neyse adını bile doğru düzgün yazamıyorum sinirimden. Bana dediğin o lafı sana iade ediyorum. Tanımadığın insanların hakkında bu şekilde konuşma cesaretini nereden alıyorsun onu da bilmiyorum. Hoşçakal.

8ex-en8 dedi ki...

Önce dedinki kaşarlar falan filan sonrada kaşarların avukatı kesildin. Hani ilgilendirmezdi seni o kaşarlar. Şimdi neden savunuyosun peki. Sen bana cinsellik içeren mesajları sen istedigin için sana atılıyo diyerek büyük hakaret ettin oysa durumu bilmiyordun. Bugün benim falan filan kız arkadaşıma kardşeime atılırken yarın sana gelirse şaşmam.

girl with the red balloon dedi ki...

Ben mi kaşarlar dedim, yapma allah aşkına yaa. Onları dalga geçmek için söyledim. Sonradan ki tepkim gerçek olandır bu böyle bilinsin. Hala anlamıyorsun, hala kafan basmıyor. Benim kimseyi savunduğum falan yok. Sen kendi kendine yok Lillleri savunuyorsun cart curt dedin. Benim burada tepkim senin yazdığın şu salak posta ve bana ettiğin o ince hakarete!!!!

girl with the red balloon dedi ki...

Bana gelecek olanı ben kendim savarım başımdan canım.

8ex-en8 dedi ki...

Girl sen olayı anladın sonra da lafları çevirdin bu kadar basit işte. Lille senin hiç bi alakan olmadıgını bende biliorum. Başka lillerde derken sen onu gayet anladın. Anlamamızlıktan geliyorsun ve sana kızarak neden onları savunuyorsun gibilerinden bana arkadaşını söyle sana kim oldugunu söyle dedim. Ona buna katılıyorum gibilerinden laf yarışına girme yani ok.

girl with the red balloon dedi ki...

Afedersin amalafları evirip çeviren sensin. Başka liller derken ben hiç de anlamadım efendim. Ne demek istiyorsan açık açık söyle. İnsanları bu şekilde muammada bırakarak seyirci toplayacağını mı sanıyorsun. Sen topla seyircileri ben postumu alıp gidiyorum beyfendi. Bu kadar ahlaksız biriyle daha fazla muhattap olmak istemiyorum.

8ex-en8 dedi ki...

Ya seyirciyle ne alakası war lafları nerelere çekiosun bana mail atar mısın burdan o kişinin adını vermek istemiorum.

girl with the red balloon dedi ki...

Vermeyecektin madem buradaki bütün insanları zan altında bırakmaya da hakkın yok.

8ex-en8 dedi ki...

Ne alakası war söyler misin bunlarla ne alakası war yazdıklarımın. Herkes efendi gibi başta sende dahil yazıya katılırken neden şimdi birden yorumların tam tersi hala geldin. Söyler misin..?

Sana bişey söyliim mi bunun ne seyirciyle ne de popülariteyle hiç bi alakası yok farklı yerlere çekiosun. Eğer öyle bişey yapsam ismini veririm o milletin.

iç ses dedi ki...

ooo sert olmuş

Hazel dedi ki...

neyi tartıştınız bu kadar anlamaım ki.
bir yazı yazmış 88 okuyun geçin :)

kimse kimsenin kalbini kırmasın :))

hepinizi çok seviyorum ben :D <3

8ex-en8 dedi ki...

ortada büyük bi yanlış anlaışma var onu çözüyorum lille çözdük ama girl'ün anlamasını beklioruz.

JG ~ dedi ki...

Ahahahahah yorumlara bakmadım, üşendim ama ben yazıya Fransız kaldım. Kim kime ne demiş, n'apmış n'olmuş, ne bitmiş? CAM4 neresi, ne işe yarıyor? olum çok cahil hissettim ya bunu okuyunca.

8ex-en8 dedi ki...

lan girme sen xD

Hazel dedi ki...

ben de ne olduğunu bilmiyorum :/ JG çok cahiliz kızım :/

8ex-en8 dedi ki...

Tamam siz cahil kalın :)

iç ses dedi ki...

lütfen bi açiklaama bekliyoruz üç kişi anlamaiş CAM4 ne :)

8ex-en8 dedi ki...

Anlamamışlar tabi tabi :)

Hazel dedi ki...

ne yani kamera açmalı gibi birşey mi. yani aklımıza gelen bu, ama nolduğunu bilmiyorum gerçekten.

neyse merak da etmiyorum :)
güzel bir yazıydı.

8ex-en8 dedi ki...

Tutti Furittinin internet versionu.

JG ~ dedi ki...

oo girdim çıkamıyorum, ortam çok cool. :D

8ex-en8 dedi ki...

ya manyaklaşma...

JG ~ dedi ki...

Girmedim zaten ya hatta merak bile etmedim de ne olduğunu bilmediğim için belirtme amaçlı yazmıştım:) Oha! Hayatımın en uzun cümlesini kurdum.

8ex-en8 dedi ki...

Msn Şov gibi bişi. Girdim test ettim biliorum yani.

femida dedi ki...

noluo burda ya, sakin gençler baya germişsiniz:) hallettiniz mi bari sorunu

8ex-en8 dedi ki...

halletik halletik ;)

AD dedi ki...

Yahu bi'de neden ben diye düşün.Bu mailler, yorumlar artık her ne boksa neden sana geliyor?

8ex-en8 dedi ki...

Bana gelmedi kardeşim yahu gelmdi bugünkü olay başka. Sende yanlış anlama nolur :)

AD dedi ki...

Hayır yaptığım yorumun bugünle alakası yok, senin bu tarz yorumlarına çok denk geliyorum.Senin başına gelmemiş olabilir ama seni ilgilendiren birinin başına gelmiş ki yazma gereği hissetmişsin.Ondan dolayı sormuştum.Bugünkü olay nedir ne değildir bilmiyorum zaten.

8ex-en8 dedi ki...

Walla war ya bigün blogu kapatmadan önce bütün maiileri dökücem ortaya sonrada eyvallah dicem. Kimin ne oldugu çıksın orataya.

AD dedi ki...

Afedersin ama sikimde bile değil kimin ne yaptığı.Zaten bazı futbol bloggerları hariç kimseyi tanımıyorum bile.İlk yorumumu tekrar yazıyorum Neden ben? Bunlar neden senin veya seni ilgilendiren kişilerin başına geliyor?

8ex-en8 dedi ki...

Sana bişey söyleyeyim o maili atan dallama futbol bloguna sahip.

AD dedi ki...

Hala Neden ben sorusuna cevap verebilmiş değilsin.Yine esrarlı yorumlar; o kişi futbol bloguna sahipmiş.Beni ilgilendirmiyor o kişinin kimliği.Tanıdığım kişi bile olsa, kendi dallamalığıdır.

8ex-en8 dedi ki...

Neden mi o kız arkadaşıma mail atıyolar. Bunu mu yanıtlama mı istiosun..? Kızın orospulugundan değil yani anlıyo msn onların dallamalıgından.

AD dedi ki...

Neyse sorumu hala anlamış değilsin.Uzatmaya gerek yok.

Fısıltı dedi ki...

Dünyanın çivişsi çıkmış.. Milletimiz gittikçe çirkinleşiyor ne yazık ki..

Telekinesis dedi ki...

cam4 girdim makine kitlendi

8ex-en8 dedi ki...

senin makine daha temizmiş desene.

eLmyra dedi ki...

nerdeyse her yazına "hakkaten lan ben de böyle düşünüyorum" türü yorum yapmamdan dolayı copy-paste yaptığımı düşünceksin yakında ama değil valla :) bi de bu dönen laflardan kendileri rahatsız olmuyo mu anlamıyorum ya..

8ex-en8 dedi ki...

yok sen beni konuşturmaya çalışıyosun biliorum ama konuşmuycam :)

eLmyra dedi ki...

hadi yaa.. olmadı mı? :)) hatta dur onlar gibi :P yapayım işe yarar belki hehehe

8ex-en8 dedi ki...

Sakın aa :)

eLmyra dedi ki...

:)) tamam tamam. zaten senin yazdıkların sayesinde "yapılmayacaklar" listesi oluşturmaya başlıycam :)

8ex-en8 dedi ki...

Sabahları mutlaka maydonoz suyu içilmeli. Asla ama asla kahvaltısız çıkılmamalı. Başka diicegim yok şuan ;)

eLmyra dedi ki...

teşekkürler 8ex-en8 hemmen not ettim bu tavsiyeleri :) özellikle maydonoz suyu beni benden aldı :))

8ex-en8 dedi ki...

Ağzımdaki damla sakızın maydonuz suyundan bi farkı kalmamış onu farkettim az kalsın çıkarıyodum..

eLmyra dedi ki...

ıyk! şimdi bu yazdığıma da takarsın ama mide bulantısını naıl ifade edeceğimi bilemedim :)

8ex-en8 dedi ki...

iğğğğğğ olabilirdi ;)

eLmyra dedi ki...

öğğğğğ o zaman :)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...