19 Kasım 2010 Cuma

Transexuallere Hak Vermek


Kadınsan;

Twitterda daha fazla izleyicin olur.

Formspringde soru soranın daha fazla olur.

Bankamatik sırasında önde olursun.

Hiçbir erkeğe seks için para ödemezsin.

''Ayy ben bundan istiyorum'' dediğinde onu alacak enayiniz vardır.

Kıvırtarak konuştuğunda istediğin şeye sahip olabilirsin.

Yüz kişi teklif eder birini seçersin.

Her zaman kontörün vardır yani seni arayan enayilerin vardır.

Satış danışmanları sana kibar davranır.

... ve bu yüzdendir ki taciz edilen de sen olursun.

Gözlemlendi %1oo Çalışıyor...

Coldrain - Die tomorrow
Dinle

14 Kendini Yoran Yorumcu:

Unknown dedi ki...

ağa büyüksün

xoxo dedi ki...

aga doğru konuşuyorsun.
:D

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Dalga geçmeyin be :)

wimparella dedi ki...

da dat dat dat daaa işte bunu seviyorum ;)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

notasını çözeye çalşıyorum.

böyle olması gerekio belki da da da dat da daaaaa...

Entel Karınca dedi ki...

Satış danışmanlarındaki bu huydan nefret ediyorum. Eşit bir şekilde davranmaları gerekir

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Genelde şikayet ederim o kişiyi ;)

wimparella dedi ki...

hayır ya mc donalds ınki bu
işte bunu seviyorum var ya hani :))

İrma dedi ki...

o iş o kadar kolay değil işte:)

Travis dedi ki...

her tercihe hak vermek.

CMOS dedi ki...

ayrımcılığın her gün hatırlatıldığı bir ülkede bunları aşmak çok zor malesef

Travis dedi ki...

kadın ne isterse o olur. sanırım kadınlar gelen kontörden memnunlar, şikayetçi olanı görmedim !

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

wimparella : AMerikan repliği yani anladım ;)

CMOS : Kadının değerini yansıtır ayrımcılık.

Travis : Memnun olmazlar mı bi de enayi yerine koyarlar.

Dallama Blogger dedi ki...

:D

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...