7 Kasım 2010 Pazar

Nthelyia Bağlantımı Beğenince Mutluluktan Orgazm Oldum

Geldim, yorgunum. Ellerim mandalin-a kokuyor. Ben bu postu yazıyorum. Canım sıkılıyor. 1 saatlik uykuyla duruyorum. Yüzüm bembeyaz. Vampire dönüşme : kalan dakika 36 dakika 12 saniye. Karşı komşum villasında pirzola yapıyor. Uyumak istiyorum derken 5 dakika önce Facebook'a giriyorum, dün paylaşmış olduğum videonun 8 kişi tarafından beğenildiğini görüyorum. Sadece bir kişi dikkatimi çekiyor. Dikkatimi çeken Polonyalı kız arkadaşımın Avustralyalı gencin müslüman olma hikayesini beğenmiş olması...

Olayı açarsak;

''Nthelyia falan filan ki senin bağlantını beğendi.'' deyince kendimi birden abazan gibi hissettim. Neymiş o bağlantı dedim, üzerine tıklamadım, heyecana gelip duvarımda olan seksi kliplere baktım aradığımı bulamadım. Meğer bizim Nthelyia ahanda bu videoyu beğenmiş.

7 Kendini Yoran Yorumcu:

hayalci dedi ki...

Herşey iyi hoş.
Ama bence sen biraz uyu :D

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

evet aynen öyle yaypıp yatagıma gidiorum.

Siyah Gül.... dedi ki...

aman sakın vampire dönüşme olur mu korkuyorum kanımı içiceksin diye...:)) sen uyu dicem ama zaten gitmişsin uyumaya....

Hazel dedi ki...

uyumalısın.
biliyorsun değil mi? :))

Neşe dedi ki...

Edvırtımsı bir şey olacaksan hiç durma uyu, Dracula olacaksan uyuma ve gel beni ısır:D

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Uyandım gençlik korkmayın. Dişlerim sızlıyo yalnız. Gündüz uykusu işte.

Siyah Gül.... dedi ki...

iyi bari kurtulduğuma sevindim... :)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...