30 Kasım 2010 Salı

Fakebook Hesabımı Eklemeyin..!


Blogtaki arkadaşlara duyurulur. Sizi benim fake hesabım eklerse kabul etmeyin. Blogtan tanıdığım 2 arkadaşı ekleyip sarkıntılık yaptığını öğrendim. Benim gerçek hesabım; facebook.com/8exen8 linkine bağlantılıdır. Diğerini şimdi göremiyorum, engellemiş sanırım beni ama herhangi bir isimle kayıtlı değil profil numarası vardı ona eminim. Açanın kim olduğunu biliyorum ağzına da sıçacam tabi. He bu arada beni engellemeden önce gördüğüm kadarıyla yukarıdaki fotoğrafımı kullanıyordu. Linke bakmadan benim olduğuma inanan arkadaşlara soruyorum beni hiç mi tanımıyorsunuz sanki.

Kimim ben..?

Endülüsün başkentinde doğup hiç göremediği o toprakların hayaliyle yaşayan, sıcak denize aşık, adam gibi sevip erkek gibi sevemeyen, MJ'in hala yaşadığı zanneden, şuan dünyanın en yetenekli futbolcunun Diego Perotti olduğunu düşünen, Nutella ve Coca-Cola'ya inat Chokella ve Pepsi manyağı olan, sevinçten ilk kez Arsenal'in son şampiyonluklarında ağlayan, müziksiz bir hayatı düşünemeyen, çan, mızıka ve kilise orgunun sesine hasta olan, gündüz uyuyup geceleri bilgisayar başında vakit geçiren, bazen cinlerle dalga geçip onlarla kavga eden, UFoların insan olduğuna inanıp bizim geleceğimizden geldiklerini zanneden, tenise başlasa hala dünya şampiyonu olabileceğine inanan, saman alevi, hırçın, asi bir ruha sahip olan, kontörünü aldığı gün bitiren, kekikli Ruffles'ın tadını unutamayan, opel vectra ve yazlık hayalleri kuran, facebook'ta yazılarının sonuna daima smiley koyan biriyim ben.

18 Kendini Yoran Yorumcu:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Korsanın çıkmış :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Hesap çoktandır var sanırım ki içinde eski kız arkadaşımla olan fotoğraflar bile var.

ÖZGE ŞAT dedi ki...

hııaam bende görmüştüm kim bu cemoviç demiştim ,tamam belli oldu,ama ben hesabımı sildikten sonra tabi :P

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

hellsing anime resimleri kullanıyoum artık.

Adsız dedi ki...

tee alam ya milletin nası bi ruh hali varda böyle hareketlere giriyor anlamıyorum, benimde gerçek adıma formspring açılmıştı bi ruh hastası tarafından. her yerdeler

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

gerizekalı insanlar, kıskanç insanlar..!

francesca mckennitt dedi ki...

Bazılarının gerçekten işi gücü yok sanırım ya :)

son kıllanma tarihi dedi ki...

Oha çok kıskandım, daha önce kimse benim fake facebook hesabımı açmamıştı!!!! seviliyosun bence:D

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

francesca mckennitt : var işte işleri benim.

son kıllanma tarihi : sevmek değil de kıskanmak.

mergiz dedi ki...

kekikli ruffles... ben de ekşili bi lays vardı, onu unutamıyorum :((

Adsız dedi ki...

taklitler asıllarını yaşatırmış :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

mergiz : neliydi bilmiorum onu :S

Zennube : bunun pek yaşattıgı söylenemez

Zeynep dedi ki...

yinede bi alex gibi deil :S

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

alex mi hagi mi diosun yani xD

Adsız dedi ki...

adamım hep seni buluyor böyle abudik gubudik işler. pek bi bahtsızsın doğrusu.

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

yapan hep aynı kişi dostum ama halletim sanırım.

Entel Karınca dedi ki...

Meyve veren ağaç taşlanır hesabı seninkisi dost

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

umarım öyledir :)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...