13 Kasım 2010 Cumartesi

Milenyum Sonrası Yıllardan Tiksinmek İçin 1o Sebep



Teletubbies

Ümit Davala tarzı saç kestirenler

Abuzer Kadayıf

Cine5 (Playboy-Fantasy TV)

Korsan filmlerin bozuk çıkması

Bayhan, Ajdar

Semra hanım - Caner - Tülin

Bikinili kız görücem diye ''Acun Firarda''yı izleyenler

Sihirli Annem

Banu Alkan - Neremi Neremi
Dinle

25 Kendini Yoran Yorumcu:

Hazel dedi ki...

işte bu !

kutluyorum.

8ex-en8 dedi ki...

tşkrler :)

Hero of Darkroom dedi ki...

Valla pek guzel olmus aslinda mim ble olablrmis :)
eklemek istediklerim :
omer urundul
behlul
muro
acun produkts...

8ex-en8 dedi ki...

artık onları da 2 sene sonra yazarız :)

francesca mckennitt dedi ki...

Garip diziler, apaçiler, tiki olmaya çalışıp daha beter olanlar?

8ex-en8 dedi ki...

daha yeni tabi onlar :) yoksa emoları yok sayamayız.

Medanşeri dedi ki...

hatta daha nice nice 10 sebep olabilir de bunlar da gayet yerinde tespitler olmuş ... (:
özet: milenyum seni sevemedik. :/

8ex-en8 dedi ki...

hayat 2000 lerden sonra aptallaştı 2005 ten sonra daha da aptallaştı..

memento mori..# dedi ki...

keşke 60 larda doğsaydım 2000 lerde de ölmüş olsaydım diyorum bazen

8ex-en8 dedi ki...

4o sene dedigin nedir ki...

LieLLa dedi ki...

O teletabislerin kurabiyelerinde hep gözüm kalırdı... Yine aklıma geldi bak şimdi:(

8ex-en8 dedi ki...

Susam sokağını bilseydin keşke :P

LieLLa dedi ki...

Kurabiye canavarı:(
Kurabiye yapsın biri bana yeaaa... :P

8ex-en8 dedi ki...

:))))

un kurabiyesi olmalı.

LieLLa dedi ki...

Öğrenmelisin Cem:P

8ex-en8 dedi ki...

Biliyorum ki.

Vişnє çüяüğü dedi ki...

Apaçiler ve Abazalarda eklenmeli bu yazıya..
Ayrıca bu yazıya En Nefret edilesice şeyler de diyebiliriz :)

memento mori..# dedi ki...

8ex-en8 dedi ki...
4o sene dedigin nedir ki...

hızlı yaşa genç öl..derim ben..

Cam Kenarı Olsun.. dedi ki...

Kısacası yurdum insanı
..

8ex-en8 dedi ki...

Vişnє çüяüğü : Uzatmak istemedim aslında sadece biraz daha eskileri anlatmak istedim.

memento mori..# : ölmeye niyetim yok açıkcası genç yaşta :P

Cam Kenarı Olsun. : aynne öyle ;)

celly dedi ki...

ahh caner ahh nasıl maymun olmuştu tvde tülin için az mı bardak kırmadı bea:))

memento mori..# dedi ki...

ay tamam körolmayasıca..ben ölcem işte.. :)

TuTsİ dedi ki...

Cine-5 e laf etme çok şey öğretti abazan gençliğe o programlar :p
teletubişler için homosexüellik aşılıyor demişlerdi hiç izlemedim varmı öyle birşey sezdinmi ?

Bir çocuk programı nasıl böyle tanımlanır anlamam gerçi ya zihniyet farklı demekki :/

8ex-en8 dedi ki...

celly : semranın da oglu öldü ya ne ilginç bişey :)

memento mori..# : geber demem mi gerekio :P

TuTsİ : teletabislerde mor karakter toptu anlıycagın :)

Ruhumun Cesareti dedi ki...

Bi kaç şey geldi aklıma
Kırmızı suveterler, Sarışınlar gerçi artık kumrallar bile sahte

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...