4 Aralık 2010 Cumartesi

2o1o'un Enleri

2o1o'da ne oldu..? diye sorsak pek fazla bişey çıkaramayız açıkcası. Genelde olaylarla hatırlanır yıllar ama bazen ölümler de yılları hatırlatıyor sanırım. 2oo9'u Michael Jackson'ın ölümü ile zihinlere kazıdık sanırım. Bu sene kim öldü..? diye kendime sorduğumda Galatasaray'ın eski centilmen başkanı Özhan Canaydın'ın vefatı aklıma geliyor. Sanki bi tek o öldü de neyse bu dünyada kalıcı değiliz zaten yılların anlamını yaşlandıkça anlıyoruz öyle böyle.

İki -ki, İki -ki


Konu spordan açılınca akla gelen olay Şükrü Saraçoğlundaki yanlış anons skandalı oluyor malesef. NTVSpor ve Habertürk'ün Bursaspor - Beşiktaş maçının 2-2 olarak altyazı geçmesi Kadıköyde biz Fenerbahçelileri bozguna uğratmıştı. Tabi spor deyince bizim aklımıza futbol geliyor. Futbol denilince de Fenerbahçe. Fenerbahçe bayan voleybol takımının final oynayıp bir ilki başarmasını malesef kimse dile getirmedi. Zaman öyle böyle bi şekilde geçti, futbolda ve basketbolda dünya kupaları oynandı. Futbolda dünya kupasında pek farklı bişey olmadı tabi. Önce Atletico Madrid'in Avrupa Liginde kupayı almasında büyük rol oynayan Diego Forlan, milli takımında da harika bir performans sergileyerek en azından bana göre yılın oyuncusu olduğunu gösterdi. Basketbolda ise milli takımımızın dünya kupasındaki 2.liği yankı uyandırdı. NBA'in 3. sınıf yıldızlarıyla gelen ABD takımı ise kupayı hakettiği kadar tebriği de hakeden takımdı.

Apaçi Müziği ve Yılın Dansı

2oo9 yılında internet ortamında paylaşılan Buca'lı aslen doğulu gençlerin asker uğurlamasında yaptıkları danstaki müzik tüm yurtta apaçi dansı olarak belirlendi. Her ne kadar çakma apaçiler çıksa da has apaçiler kendi danslarını korudu ve başka bir apaçinin öğrenci evinde sergilediği o müthiş dans izlenme rekorları kırdı.



Beyin Bedava

Her sene yaşanan KPSS skandalının ardından ya da öncesinden gelen, üstadımızın yaptığı Beyin Bedava temalı röportaj emin olabilirz ki zihinlerimizden hiç çıkmayacak. Özellikle röportaj sırasında fermuarı çekerken söylemiş olduğu; ''attım hafızaya'' cümlesi beynini bedava kullanabilen arkadaşlar tarafından ,aslında; 'Loading Complate' olduğu saptandı. KPSS'yi kazanamayan üstad, hayranlarına hayal kırıklığına uğratsa da kazanamama sebebinin gelenekselleşen KPSS Soru Çalma olayıyla ortaya çıkması hayranlarını bi nebze de olsa rahatlattı.




Ahmet Abi ( Tekel Savaşları )

Tekel bayisinde çıkan olaylar ülkemizde pizza'nın ambulanstan daha hızlı geldiğini bir kez daha kanıtladı. Türk polisinin acizliğini gözler önüne süren olaylar absürd nostalji olarak zihinlere kazındı.





Inception (Başlangıç)

Geçen seneki Avatar balonundan sonra beğeni toplayan Inception izleyiciler tarafından yılın en iyi filmi olarak gösterilmesine rağmen Harry Potter'ın son seri filmi kadar kazanç sağlayamadı. Inception ve Shutter Island'da rol alan Leonardo Di Caprio Oscar 2o11 ödül töreninde en iyi erkek oyuncu sıralamasında Adrien Brody ile şimdiden listenin başında gibi görünüyor. Gerçi siz bana sorsanız yaş grubunu olaya katmadan; Sihirbazın Çırağını söylerdim. Jonah Hex'te biraz ilginçti he ne dersiniz..?

Yılın Yabancı Şarkıları

''Silco, Vicenzo & Javi Always Ft. Vanessa Klein - Pray '' Dinle
''Tinie Tempah Ft. Eric Turner - Written In The Stars'' Dinle
''Stromae - Alors on dance'' Dinle
''Sonido - Miss California'' Dinle
''Madcon Ft. Ameerah - Freaky Like Me'' Dinle
''Araftu Project - Oui Baby'' Dinle


En Seksi Şarkıcı

2oo9'da çıkarmış olduğu TiK ToK şarkısıyla dünyada şöhretini arttıran Kesha 2o1o yılının bence en seksi şarkıcısıydı. Tabi sadece dış görünüşüyle değil sesiyle...

En Güzel Twitter Sözü

Valla hiç kimse darılmasın benim twitlerim güzeldi ama sonra twitter'ın saçma olduğunu düşünerek kapamıştım. İyiki kapamışım. İnsanın kendi yazdığını facebook'taki amele bi arkadaşınızın duvara yazdığını görmek, bir de üstüne hadi len git işine demesi twitter'ı kapamamda son evre olmuştu. Şuan aklıma bir twit geliyo onu da daha önce yazmıştım gerçi ama işte yılın twiti; Msn'de titretenler, Facebook'ta dürtenler, yanınızda olsam eller miydiniz..?

En İyi Yerli Dizi


Şampiyonlar Liginden daha fazla izlenen, daha fazla Star Tv'ye gelir sağlayan Papatyam diyeceğimi zannediyorsanız yanılıyorsunuz. Öyle Bir Geçer Zaman Ki... Osman büyürse reytingler düşer o yüzden bu çocukla biraz daha devam edilecek diye düşünüyorum. Çocuğa acıyorum. Her ne kadar psikolog gözetiminde de olsa o çocuğun ilerde sorunlu olucağını düşünüyorum. Bu arada dizi izlemem vakit kaybıdır, yakından tanıyanlar bilir.

En İyi Televizyon Reklamı

Ali Ağaoğlu değil hemen atlamayın öyle sazan gibi. İlla ki en iyisini seçeceksek doğru düzgün bir şey seçmemiz lazım. Avea'nın
Çok konuş, az öde! temalı Avea 39'luk Tarife reklamı bence 2o1o'un en iyisi olmayı başardı arkadaşlar. Tabi her birini ayrı kategoride seçemeyiz. Sonucunda Kristal Elma vermiycez ama NTVSpor'un reklamı da oldukça başarılıydı.

Avea Reklamı; İzle
Ntvspor Reklamı; İzle

İşte 2o1o yılı sizin bildiklerinizle beraber
(wikileakssiz, mavi marmarasız,) benim için bu kadar. Aslında benim için 2o1o yılı hayatımın en kötü senesiydi. Kız arkadaşımın beni terketmesiyle başlayan koca bi sene de tek dersten sınıfta kalmak mı dersiniz, sınava alınmamak mı dersiniz bütün olumsuzlukları yaşadım. Kötüydü. Kötünün de kötüsü varmış ya şükretmek lazım tabi. Umarım daha kötüsünü görmem ama bu yıl benim için kötünün kötüsüydü. İnşallah 2o11 böyle olmaz. Hepinize şimdiden Mutlu Yıllar.

9 Kendini Yoran Yorumcu:

francesca mckennitt dedi ki...

Osman için ben de üzülüyorum. Resmen çocuk ağlamasıyla meşhur oldu, facebookta dolaşıp duruyor. Büyüyünce Emre Aydın gibi olacak herhalde.

Sevalotti dedi ki...

Fracesca çok güldüm yorumuna şu dünyada emre aydın kadar kimse acı çekmemiştir doğru.

sekiz : referandumu atlamışsın onla yatıp onla kalktılar bi ara insanlar.

memento mori..# dedi ki...

insepşın heyri potırdan daha güzeldi bence.. kıskananlar çatlasın..

2010 benim en lanet senelerimden biriydi.. her anlamda.. umarım sana da bana da, başka 2010 zedelere de yaşatmaz tanrım birdaha böyle bir yıl..

CherrybLossomgirL dedi ki...

bence de şu apachi dansı olayı baya bir gündemdeydi bir aralar

8ex-en8 dedi ki...

francesca mckennitt : O yüzden büyütmüycekler ;) dizinin seyri değişti.

Sevalotti : haklısın insanların facede her iki paylaşmından ikisi referandumdu.

memento mori..# : hayri potır sanıyodum ben onu :)

CherrybLossomgirL : seneye ne çıkacak bakalım kolbası ve apaçiden sonra.

memento mori..# dedi ki...

heyri potır gelenekselleşti artık benim için(ve kitabına oranla filmleri berbat oluyor)..

objektif yaklaşacak olursak..en güzeli, gözlerimi pörtleterek izlediğim inşepşın derim kesinlikle :)

Hayat_Erkegi dedi ki...

Msn'de titretenler, Facebook'ta dürtenler, yanınızda olsam eller miydiniz..?

bunu alıp tweet attım =)
kayıtlara şey olsun diye.

8ex-en8 dedi ki...

memento mori..# : haha zaten berbattı xD

Hayat_Erkegi : ellediler mi xD

Hayat_Erkegi dedi ki...

Valla sevildi tweet 10 defa filan RT edildi =))

3 tanede yeni abone geldi =))) asdasdasd

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...