9 Aralık 2010 Perşembe

Arabesk Damarı - Edepsiz Reklamlar


Sen ateştin ben barut,
Sen bana gel beni söndür derdin,
Ben sana gel beni yak,
Elektiriğin zamına inat fırını yak,
Ben mercimek sevmezdim sende ki ne bu inat,
Domates güzelimdin,
Domates el yakıyor,
Werder weremem dedin ama bi biskreme verdin...

118 S.ksen S.ksen S.ksen S.ksen,

S.ksen S.ksen..!

Garamti'den fucker fukara'ya skip6o aya varan vadelerle kredi imkanı..!

Kertmeyenkele getirene El - Cd ekran + ayran 2.5o TL..!

Daha rahat mastürbasyon için size özel tasarlardığımız S.ktikbal - TutS2Çekyat..!

Kusura bakmayın, damsız alamıyoruz. Bu laflardan bıktınız mı..? Sorun etmeyin, damına koyun gitsin. Eşit şartlara göre uyarladığımız takma dam ile bu laflardan kurtulacaksınız.

Nuclear Başlıklı Kız Topal Solucan'a Karşı bu akşam saat:2o.oo'de Şov Teve'de...

Ev hanımları dikkat..! Evinizde bok yiyen acımasız klozet varsa Popia aile boyu tuvalet kağıdı tam sizlere göre.

İlahi Az-rail sen adamı TCDD öldürürsün demiş Günahsız Şeytan... TCDD Metro

Küstüm.. Küstüüüüüm. Eşinize küsmenize gerek yok. PrezerLatif ile barışçıl geceler..!

Koltukaltı terlemelerine karşı Koltuk6x4 yeni dizaynıyla sınırlı sayıda sizlerle..!

Aburcuburcu Burcu'nun gofretini hangi kedi 7 ? Pis 7'li, tüm marketlerde..!

Annem eve kız bulmadan gelme dedi..! Dest-i Zina. Fantezi Çenıl Dijitürk 209. Kanal HD

Stadyum'un bugünkü konuğu Rıza Çalımbye..!

Noel Baba'nın babasını gördüm. Rüyanız Kahrolsun Teyze Saat:22.00'de sizlerle.

7 Kendini Yoran Yorumcu:

Nostalgiaplatz dedi ki...

Hahah (: Nerden buldun bunları.Güzel olmuş.

xoxo dedi ki...

Vay arkadaş.
Anlamıyorum ben seni.

Dallama Blogger dedi ki...

:D

Adsız dedi ki...

Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler..

wimparella dedi ki...

what the hell

Rosamond dedi ki...

aman ya bir yazıp bir kayboluyorsun!

!la row güncel dedi ki...

ehehe:)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...