21 Aralık 2010 Salı

I Just Had Sex (feat. Akon)

Yarın bi yazı yaziim bari blogu boşlar olduk diye bişey yazsam çok aptalca olucak. Hepinizi gizlice takip ediyorum, yorum yapmasamda. Anlayın işte sizde idare edin.

Manyağın biri bi yazıma yorum yapmış. Türk değil kendisi o kesin de yaptığı yorum görünmüyor ne hikmetse gerçi yorum da yorum sayılmaz hani, sex sitesinin reklamını yapmış sexle ilgili yazımın altına, gizli yorum atmak nasıl oluyor onu merak ettim açıkcası.

Bugün hava sıcaktı, havanın sıcaklığından yararlanıp götünü başını açan koca koca kadınlar vardı. Koskoca resmi daireye shortla gelen kadın gördüm. Baktığımdan değil dikkat çekiyo yani şimdi. Biz öylelerine gösterme meraklısı deriz daha kaba tabiri vardır ama söylemeye gerek yok. Bu iş sanki bloglarda da var. Yani takip ettiğim, çok sevdiğim kız arkadaşlarımda görüyorum. Beni biliyorsunuz geri kafalıyım da biraz. Mesela; ''ben bugün adet oldum, regl oldum, 28'e takıldım'' yazılarını görünce düşünüyorum. Tamam bu çok normal bişey ama ben afedersiniz kasıklarım ağrıdığında bunu yazma gereği duymuyorum. Tabi herkesin kendi blogu ona da saygım var ne bileyim garip geliyor işte bana. Daha önce bahsettiğim; ''biz dün gece şu kadar alkol aldık hahaha'' gibilerinden yazılardaki gibi. Normalse yazılması da normaldir diyen arkadaşlarda haklı tabi ama bilmiyorum. Herkes ne yazarsa yazsın deyip kapatıyorum. Artık sizlere fazla karışmıyorum. Yorum yapmıyorum. İyi-kötü diyemiyorum ama böyle mutluyum.

Neyse yarınki yazımda görüşmek üzere. Yepyeni uyduruk bir şarkıyla geceyi kapatıyorum. İyi geceler.

I Just Had Sex (feat. Akon)

3 Kendini Yoran Yorumcu:

francesca mckennitt dedi ki...

Sen çalışmaya mı başladın, ondan mı bu bloga girememeceler? :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

yok ya netle bağlantımı kestim :(

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ben de o tip bloglara kılım. sırf dikkat çekmek için..

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...