29 Aralık 2010 Çarşamba

Görev

TTNET bir müziğe; 1 TL Telif Hakkı

TURKCELL bir müziğe; 1 TL Telif Hakkı

AVEA bir müziğe; 1 TL Telif Hakkı

... verirken ...

Fizy Temmuzdan bu yana ihtar almasına ve uluslararası bir site olmasına rağmen Türkiye'ye Mayıs ayından bu yana vergi vermeyi keser.

Fizy; ABD'de bir müziğe tık başına 1 dolar öder...

Malesef benim gerizekalı, devletçiliği, milliyetçiliği savunup bi boktan çakmayan, araştırma yeteneği olmayan insanlarım ''fizy'i de kapattılar'' diye başlık atarlar. Hem de bunlar koskoca kelli follu köşe yazarlarıdır.

Bu kadar gerizekalı bi toplum dünya üzerinde göremezsiniz, Türkiye'den başka...

Devlet Fizy'i kapatarak ne hata yapmıştır ne de başarı sağlamıştır. Bu devletin görevidir. Devletin görevine sansür demek ne kadar doğru ne kadar yanlış onu da siz araştırın...

He bu arada sakın bir daha Korsan Albüm almayın diye de yazmayın...

15 Kendini Yoran Yorumcu:

xoxo dedi ki...

Sonunda!
Haklısın.Haklısın.

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Geldim burdayım ...

otomatik portakal dedi ki...

bi yuğtup vursun bi bunlar vursun.. ah kara talihimiz

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Fransızlar Türkler enayidir diyolarmış haklılarmış.

Nida dedi ki...

aci son,,olmasi gereken son,,(:

Adsız dedi ki...

ben dinlemiyordum bilmiyordum am bikaç gündür gördükçe merak etmiştim işin aslını. teşekkürler bilgilendirme için.

Dallama Blogger dedi ki...

kendi kendimizi s*ktik ne diyim başka

Sergerdan dedi ki...

İşin aslını bilmek ne güzel. Tebrik ediyorum.

Miss maria dedi ki...

Nice güzell yıllar :)

Hero of Darkroom dedi ki...

ah insanım vah insanım... Bu tür durumlarda hep 2 gerçek vardır.. 2 gerçeğin nedemek oldugunu biliyoruz sanırım.. Çok kadın hiç kadın gibidir..
Bu hep böyle gidecek heralde.. Biri şöyle oldu der biri böyle oldu der.. Kaynaklar güvenilir olsada en güvenilir kaynakların bile bizi nasıl kandırdığını biliyoruz..
Kulp arıyorsanız bol bol var takarsınız takke gibim..

Adsız dedi ki...

kimse irdelemezse böyle oluyor
hangi konuda kim ne kadar bilgiliki
eskilerden

bindik bir alamete gidiyoz kıyamate :))
aklıma geldi buda

otomatik portakal dedi ki...

bu arada.. söylemeden edemeyeceğim..

bu aralar çok seyrek yazıyorsun.. yorum olayına bile girmiyorsun.. tek tek cevap vermek yerine genel cevaplar veriyorsun..

ya çok meşgulsün.. ya da bir bilog kapatma olayıyla daha karşı karşıyayız..

korkuyorum ha.. özledim senin yaratıcı, eğlenceli yazılarını..

özletme kendini.. yaz sıklıkla.. iki hafta yokum buralarda.. bu arada okuyacağım yazılarını ama ona göre..

görüşmek üzere sevgili 8ex-en8 :))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

bu konuyu merak ediyodum demek buymuş mesele.. valla hiçbi fikrim yoktu thankss :))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

yoğunum gençler ksra bakmayın artık.

Paris in Me :) dedi ki...

ben özlüyorum ama fizy'i ciddi ciddi :/

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...