27 Aralık 2010 Pazartesi

Yangın

Yeni bir eve taşınıcağımız gün şimdiki evimizin yanması garip değil mi..? Geçen Cuma evimizde büyük bir yangın çıktı. Benim odam hariç tüm odalar yandı. Sadece tüpü alıp dışarıya çıkarmayı başarabildim. İtfaiye çağırmamıza rağmen duvarlardan geçen ateşi kendimiz söndürebildiğimize yine de şükrediyorum. Bi an öleceğimi düşündüm, Azrail neden hala gelmedi diye bekledim. Şok evresini atlattıktan sonra kovalarla su taşımaya başladım. Yangın sebebi fritöz. Fritöz patlayıp yağları da aspratöre sıçrayınca aspratör yanar ve üzerinde 1o-12 civarındaki çakmaklar patlar. Sonra sigortalar devreye girer. Bu ışık da neyin nesi diyerekten kapıyı açarım ve annemin cırtlak sesiyle beraber şoka girerim.

Bunca süredir o yüzden yokum. Şuan ev bakımda. Bana %52 katılaştırılmış mutsuz bir haftayı sağlayan anneme, belediyeye, Şili dışişleri bakanı Mariano Gonzalez'e teşekkürlerimi borç bilip saygıyla anıyorum efendim. Görüşmek üzere, hoşçakalın.

Kalan Can : 6

31 Kendini Yoran Yorumcu:

ÖZGE ŞAT dedi ki...

uf geçmiş olsun ya,yangından çok annenin çenesinin zararına uğradığını burdan görebiliyorum.

Lethe dedi ki...

enemm geçmiş olsun ne kadar kötü bir durum allahtan mala gelmiş,size bir şey olmamış.

schrödingerin kedisi dedi ki...

Çok geçmiş olsun ya.. :/ Ucuz kurtulmuşsunuz gerçekten Allah korumuş.

Bu arada 9 canından diğer 2 canını ne oldu da kaybettin?

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

cana gelse de mala gelmiş olucaktı neyse :)

9 canımdan diğer 2'si biri anayolun ortasında 5 yaşındayken düştüğümü ve son anda arabanın frene basıp kaydıgını hatılrıyorum diğeri yine küçükken yangındandı :(

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar hepimizin başına gelebilir dikkatli olun bu bana ders oldu :(

Nida dedi ki...

cok gecmis olsun..kurtulmak kolay degil bu hayattan..(:

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun

son kıllanma tarihi dedi ki...

oha çok büyük geçmiş olsun..

Sena'nın Düş Bahçesi dedi ki...

geçmiş olsun..

cemo dedi ki...

Geçmiş olsun :(

MaTRuŞKa dedi ki...

Geçmiş olsun.

Neşe dedi ki...

Çok geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun şükür olsun ki size birşey olmamış dikkat et kendinize

Angel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Angel dedi ki...

Tekrardan Çok Çok Geçmiş Olsun Cem..

Allah Düşmanın Başına Bile Vermesin Neyseki Can Kaybı Olmadı ..

En Güzelıde Bu ! Rabbim Yardımcınız Olsun Umarım Bıran Önce Toparlanırsınız İnşallah.

Kalın Sağlıcakla

Adsız dedi ki...

of çok geçmiş olsun yahu.. iyi birinize bir şey olmamış.

Fısıltı dedi ki...

Amanınn.. Çok üzüldüm.. Neyseki can kabı yok çok şükür. Büyük geçmiş olsun. Kalan canlarınada mukayet ol emi :)

lifegoeson dedi ki...

yuh başlığı görünce durumsal bir yangın sandım geçmüş olsun kalan 6ya dikkat et :)

TuTsİ dedi ki...

Geçmişler ola kardeşim
Gazeteler de okurum hep yangın haberlerini ya minik evlatlar yanmıştır ya mecalsiz ihtiyarlar.
acırım her şekil de bak şükür sana ailene bir şey olmamış olaydı mazaAllah üzülürdüm elbet.

eNG dedi ki...

Çok geçmiş olsun :S

Entel Karınca dedi ki...

Çok Geçmiş olsun Cem. Allah bir daha yaşatmasın.. Kötü bir tecrübedir bu.. Umarım tekrar yaşamazsınız.

otomatik portakal dedi ki...

ben de tam anayolun ortasında bisikletten düşmüştüm ehe.. büyük şok ama gerçekten.. zor :)

Rosamond dedi ki...

geçmişler olsun!
dikkat etmek lazım..
bu arada son 6sına gözün gibi bak! :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hiyy cemo. Demek ki merak etmekte haklıymışız. Geçmiş olsun, çok üzücü. Ben olsam yangından çok hatıraların yanmasına üzülürdüm herhalde. Ama yine de "kalan can:6" diyerek son noktayı koymuşsun :))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

geçmiş olsuunn :(( Allah yardımcınız olsun hemen toparlarsınız inşallah..

Sevalotti dedi ki...

cemolotti çok geçmiş olsun . kendine dikkat et .

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

çok teşekkür ederim herkese. sayenizde ayaktayım ;)

eLmyra dedi ki...

yeni gördüm şok oldum. çok geçmiş olsun yaa.. neyse ki sağ salim çıkmışsın evden..

Adsız dedi ki...

ancak gördüm, gerçekten çok geçmiş olsun..

Adsız dedi ki...

amanın şimdi gördüm, çok geçmiş olsun, bu ne talihsizlik... canınız sağ ya gerisinin hiç bir önemi yok... çok geçmiş olsun yeniden...

Adsız dedi ki...

amanın şimdi gördüm, çok geçmiş olsun, bu ne talihsizlik... canınız sağ ya gerisinin hiç bir önemi yok... çok geçmiş olsun yeniden...

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...