11 Aralık 2010 Cumartesi

Selam! Ben, Sevgilisi Olunca Arkadaşlarını KDV'siz Satan Kişiyim ( Michael Jackson İçerir )


Herkese selam eder, sizler dahil blogumu bile neredeyse gittigidiyorda satışa sunan ben özürdileyip birazcıkta olsa gönlünüzü almaya çalışsam da olmuycak zaten cümlem bile olmadı. Sustum, tamam sevgilim var biliyorsunuz. Onu seviyorum, beni ilk kez biri bu kadar çok seviyor. Değerimi biliyor. Senin adına mutlu oldum demenize gerek yok, çokta umurumda dediğinizi biliyorum. Kız arkadaşımın blogumu okuduğunu daha önce söylemiştim ki zaten okuduktan sonra ağzıma sıçardı. Gün gelecek kendime ''ne malmışım ben yaa'' diyeceğimi bildiğim halde yazıyordum ama artık gerçekten yazmak istemiyorum eskilerle ilgili şeyler. Her zaman geleceğe bakmak gerekir tabi ama hemen olmuyor malesef bazı şeyler. Asla bir daha sevemiyceğini düşünmesem de bi anda kimseyi sevemiyorsun ve sanırım ben bunu atlattım.Blogla ilgilenmememin tek nedeni buydu. İlişkimi düzene sokmak ve bi süprizim var; kız arkadaşımı blog açmasına ikna ettim. Kendisi ve arkadaşı daha doğrusu onu koruma ayağına beni görmeye gelen kısacası ailemle tanıştırıcam seni sözüne inanmayıpta kız arkadaşımla gelen elçisi şuan yanımda ve bunu yazarken bana bakıp gülümsüyo, arkadanda annemin babama bağırış melodisi geliyo. (8ex-en8'in annesinin cartlak sesi için ANNE yaz 8888'e yolla). Blogu eve gidince açıcak.  ''Ayy şimdi bunlar çifte kumrular gibi vıcık vıcık olurlarsa tiksinirim ben diyen 1.ooo.ooo kişi bulabilirim'' onu da biliyorum. O yüzden bu kadar yeter deyip, size daha önceden bahsettiğim muhteşem şarkının klibiyle beraber bırakıyorum. Bu arada KDV'siz gittim diye üzülmeyin en azından bedavaya vermedim. Sizleri seviyorum. Şimdi benim kız arkadaşımı evinin 2 sokak arkasına bırakmam gerekiyor, yarında buralarda olmayabilirim, Pazartesi okuluna uğurluycam, anlarsınız, görüşürüz ;)

<3 HOLD MY HAND <3

14 Kendini Yoran Yorumcu:

Hazel dedi ki...

Cem :) bana ne demeyeceğim gerçekten çok ssevindim.Özellikle sevgilinin de blog açması güzel birşey. Blog alemine biri daha katılıyor demek ki :)

Sevalotti dedi ki...

anlamadım lan. daha dün değil evelsi gün anlattığın kızmı bu ? yoksa yepyeni birimi?
açıklayıcı ol okuyoruz burda.

Sümük dedi ki...

Ben de anlamadım,yorumlardan anlarım diye bekledim.Hahah (:
Ama ilişkimi düzelttim falan yazılmış :D Neyse bir şekilde mutlusun,sevindik bayım.

8ex-en8 dedi ki...

Hazel : Teşekkür ederim Hazal. Çok iyisin.

Sevalotti : Siz eskisiyle karıştımıssınız. O beni aldattıgımı ögrendigim kişi eski sevglmdi.

Sümük : Düzelttim demedim ki düzene soktum dedim.

Nyssia dedi ki...

Sevgilim, dün herşey güzeldi, annenin sesi bile :)
ve kızlar, işte buradayım!...

Hazel dedi ki...

noldu Cem? :/ ne'n var?

Hazel dedi ki...

noldu Cem? :/ ne'n var?

Miss maria dedi ki...

Cem çok sevindimm güzel olmuş bu :)

Fısıltı dedi ki...

Hade hayırlısı.. Sıkı sıkı tutunun birbirinize emi :) Nyssia hoşgeldin tebrik eyler mutluluk dolu mutluluk dilerim hehe

8ex-en8 dedi ki...

Hazel : Boşwer demiştim ama neyse sahiden boşwer Hazel.

Miss maria : Teşekkür ederim :)

Fısıltı : o da buralara uğrarsa teşekkür eder herhalde :)

Ruhumun Cesareti dedi ki...

Çok ilginç olmuş ben genelde sevgilisi olan kızlar arkadaşlarını satar diye biliyorum ama =)

Ruhumun Cesareti dedi ki...

Çok ilginç bence erkekler daha sadıktir arkadaşlarına kızlar daha çabuk harcar arkadaşlarını hele sevgilisi varsa

Ruhumun Cesareti dedi ki...

Yanlış oldu yine Yorum silinmişti yeniden yazdım ama ikiside burda

mika dedi ki...

insan oğlu kuş misali bir gün burda yarın şurda :)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...