18 Ekim 2010 Pazartesi

1+1 = 2 Mim

Önce Hazel'in mimini...

Düşünün, hayatta istediğiniz herşeyi elde etmişsiniz. Maddi olarak durumunuz iyi. Etrafınız, sizden övgüyle bahseden insanlarla dolu. Akşam yastığa başınızı koyduğunuzda vicdanınızı rahatsız eden birşey yok.
Fakaat, bu kadar bolluğun içinde sanki birşey eksik.

Hayatınızı anlamlandıracağınız, uğruna savaşacağınız hiçbirşey kalmamış, zaten elde edebildiğiniz herşeyi elde etmişsiniz. Ama manevi olarak ruhunuzda büyüyen koca bir delik var ve bu sizi huzursuz ediyor.

Herşeyi bırakıp, eksik olan şeyi aramak için yollara düşer miydiniz?
Bir otobüse atlayıp uzaklaşır mıydınız içinde bulunduğunuz hayatın?
Belki de eksik olan şey yakınınızda, fakat siz onu bir türlü bulamıyorsunuz.

Evet Mim konusu; Siz n'apardınız ya da ben ne yapardım..?

İyice düşündüm bunu. Hayatta istediğim herşeye sahip olduktan sonra insan kendine neye verir..? Hayvanlara, insanlara yardım etmeyi mi..? Sagopa Kajmer gibi konuşmak istiyorum. Ben müslümanım eğer öyle bişey olsa o yaşta hacca giderdim. Namaz kılardım. Bir de mangal yakardım. Şuan nasıl David Guetta dinleyebiliyorsam, nasıl açıp Youporn'da lezbiyenleri izleyebiliyorsam o zaman da onu yapardım. Bu kadar işte başka bişey değil. Size bişey söyleyeyim mi eğer ben insanım diyorsanız bu sizin göreviniz. Yani aslında her zaman yapmak zorundasınız. Yaş 7o iş bitmiş olayı değil. İstediklerim bu kadar. Hac'dan sonra dünya turu değil de 2-3 gitmek istediğim yerlere giderdim. He şimdi  ;

Sen neden cumaya gelmiyorsun.? diye sorarsan eğer ben pazara gidiyorum 

cevabını alırsın benden... Sorgulamayın bunları. Siz direttikçe gerçekten insanın içinden gelmiyor.

Şimdi ise Baş Harfi Ğ'nin mimini yapıcam.
Konu: Sizi mimleyen kişiyi blogdan tanıdığınız kadar anlatınız. İsterseniz o kişinin hayalinizdeki profilini,isterseniz sosyal hayattaki kişiliğini anlatın.

Kendisini blogtan tanıdığım kadarıyla gerçekten pozitif bi insan. Sürekli sevecen, mutlu olmasını bilen biri. He sevmediğim bi yönü var çok fazla iyimser. Onu size bir şarkıyla açıklamak istiyorum aslında. İnsanları şarkılara göre ayırt edebilirim. Ben de çok seviyorum bu şarkıyı. Dinlemenizi tavsiye ederim. Unutmadan bu 2 mim'i de yine kurtarıcımız Mia'ya gönderiyorum. Kolay gelsin Mia...

8 Kendini Yoran Yorumcu:

Mia Wallace dedi ki...

İlk mim'i zaten yapmıştım. Son yolladığın mimle ilgili de mimlenmiştim. Artık yapmam kesinleşti :) Hadi bakalım mim sitemleri bitsin yazıcam:)

8ex-en8 dedi ki...

cevabını yazarken çoktan yazmışsın mia...

Mystery dedi ki...

mimlerin prensesi koydum ben mia nın adını zaten :)))

8ex-en8 dedi ki...

üşenmio xD

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Ama şarkı nerde??
Dinlemek için kulaklıkları aldım heycanla bekliyorum :D

8ex-en8 dedi ki...

aa sende görünmüo dur o youtube ya o yüzden bak bu ; http://www.dailymotion.com/video/xezqx0_duck-sauce-barbra-streisand_music

Baş Harfi Ğ dedi ki...

şarkı güzel dinledim de iki de bir donuyo pc o yüzden arada zorluk çıktı.
Ama eğlenceliymiş şarkı teşekkürler :)

8ex-en8 dedi ki...

komik şey xD

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...