26 Ekim 2010 Salı

Sanalika

 Gençler sevdiğiniz varsa size 5 uyarı;

Onun seninle telefonda konuşurken başkasına elletmediğini,

Onun seninle mesajlaşırken msn'de başkasına show yapmadığını,

Onun seninle msnde yazışırken chatroulette'e girmediğini,

Onun seninle telde sanal sex yaparken başkasıyla sevişmediğini,

Onun seninle hayal kurarken başkasıyla olmadığını,

Bilemezsin...

Sanal dünyada yaşamayın...

Bu da eskilerden...


21 Kendini Yoran Yorumcu:

mEta dedi ki...

Paranoya olur bu bende

™ мγdяєaм dedi ki...

Ne Bu Be

Mystery dedi ki...

nerden aklına geliyo böyle şeyler beee :))

Hayal Meyal dedi ki...

abartı.

zey0zey dedi ki...

paranoyaya soktun şimdi beni haa =)

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Ben sadece yorum atmak için yorum attım.

8ex-en8 dedi ki...

Paranoyak olursak dünyada her şey düzelir xD

hanifee dedi ki...

bu düşünceler aklındayken hiç sevgili olma daha iyi.güvenemiyosun madem yapma öyle şeyler.

Rebecca dedi ki...

sanalika çok oynardım ben =D hebele diye bişi vardı ahahah. Ama öyle şeyler yapmadım

νιşηє çüяüğü dedi ki...

İlişkilerde güven denen şey olmadıktan sonra bu dediklerinin gerçekleşme ihtimali çok yüksek..

cemo dedi ki...

Napalım cebimizde mi taşıyalım :))) Dibimizden ayrılmasın sıkılınca kutusuna koyup kıç cebimizde barındıralım.

duyguseli dedi ki...

hahahahaha :D

kafasi karisik hatun dedi ki...

bukdrını düşünürsek sıyırırz be =)

aikon dedi ki...

SEPTİKLİKTEN kafayı yerken yediğimizin de farkında olmayabiliriz..

JG ~ dedi ki...

biz de abarttık ama bu kadar değil

VaniLLa dedi ki...

Ja Ja Ja ...

kendimce dedi ki...

hahaXD iyki sevgilim yok olsa kafayı yerdim heralde senn bu yazdıklarından sonra:S

memento mori..# dedi ki...

paronaya falan değil :D
aynen katılıyorum :D

™ мγdяєaм dedi ki...

Blogumda Ödülün Var Bakarsan Sevınırım :)

Nikita Roxie dedi ki...

Blogumda ödülün var!Bakarsın artık..:)

8ex-en8 dedi ki...

evt :)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...