23 Ekim 2010 Cumartesi

Yeni Blog Teması ve Twitter Hesabım

O kadar güzel bişey yazmıştım ki Allah belanı versin blog, otomatik sildin yazımı. Temayı değiştirdim. Karanlık yaptım. Nedeni fazla izleyici gelmesin. Siz bana yetersiniz. Yorum yapmak biraz daha güç oldu artık sizin için. Alta kaydı çünkü. Yorumlarda, okuyanda azalır. Azalsın böylesi daha iyi. Siz bana yetersiniz. Siz dediklerimi görücez tabi. Herneyse yazımın içinee eden bloga tekrar küfretmeden twitter'ımı veriyorum sizlere; http://twitter.com/8exen8

Dünyanın en saçma insanları kim diye sorsanız şuan bana öncelikle Justin Bieber hayranlarını sonrasında twitter meraklılarını gösterebilirim sizlere. Bu benim 2. twitter hesabım. 5o.ooo takipçide gözüm yok ama sahi ne anlıyorsunuz ben anlamıyorum. Amerika'nın oyunları bunlar, kapitalizm yancıları sizleri derler ya aha bu lafı burda kullanmak istiyorum. Önce sms'le başladı kısıtlama 16o karakter dediler sonra da twitter 14o meraklıları... Bi Allah'ın kulu çıkıp şunu Türk usulü yapalım 15o'ye bağlayalım dese üye olurum. Biz neden yapamıyoruz böyle şeyler. Yani Allah aşkına ne war ki bu twitter işinde gerçekten saçma. He ben neden açtım..? Sanal, gizli saklı sorularınız için. Formsprigimde var ama her zaman soramazsınız da neden mail adresini vermiyorsun derlerse herkese veremem onu özel insanlara davetli. Yani tanımadan vermek istemiyorum artık mail adresimi bilmem anlatabildim mi..?

27 Kendini Yoran Yorumcu:

Ayris dedi ki...

gözümün içine edecen yani :p neyse napalım seven katlanır dicem de ben de bir süre uzaklaşıcam buralardan, cepten okumaya devam...
siyah temalar bence çok daha güzel ama gözlerim bana bir süre daha lazım:):) hayırlı olsun bakalım^^

Adsız dedi ki...

ya arka plan siyah olnca okurken gozlerım bı tuhaf oluo,okuduktn snra bosluga baknca garıp sıyah baloncuklr goruyorum sorunlarm var bnm tmm=))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

beyaz bozar derler ama siyah yormaz bilmiorum yinede

"Kirli Suyunda Parıltılar." dedi ki...

Değişiklik her zaman iyidirr :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

sen ölmedin mi

AgReSsiF PoLLyaNNa dedi ki...

güzel olmuş, ben siyah seviyorum ve neredeyse 1,5 yıldır blogumu siyah kullanıyorum. gözüm bozuldu diye gelen olmadı şu zamana kadar, bence sorun yok :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

haha bu iyiydi :D

cemo dedi ki...

Twitine bandım takipteyim :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

bende ekliom da olmuyo bu

"Kirli Suyunda Parıltılar." dedi ki...

Bana mı dedin sen ölmedin mi diye ? Banaysa neden öyle dedin ki :D

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

bilmem sen burlara uğramazdın.

DOZ BUYUCUSU dedi ki...

tema çok güzel.

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

ben aldım msjı mrk etme.

ÖZGE ŞAT dedi ki...

justin bieber'in nesini sever bu ergenler fikrindeki birini daha görmek güzel

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

anlayabileni görmek lazım.

"Kirli Suyunda Parıltılar." dedi ki...

Ben hep burdayım da çaktırmıyorum aslında :D

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

kötüsün xD

"Kirli Suyunda Parıltılar." dedi ki...

doğrudur xD

LieLLa dedi ki...

Twitter'a ilk zamanlar bende uyuz oluyordum. Hala daha uyuz oluyorum aslında, neden yazdığımı bende bilmiyorum. Ordaki dünya farklı dostum. Realde tanıdığım arkadaşlarımın değişik yanlarını keşfettiğimden çokta nefret etme aşamasına erişemiyorum. Sende denemelisin.

O değil de; istersen fosforlu yeşil yap yine okurum :P

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

twitter hesabım wardı daha önce noldugunu biliorum canım ufo gören masum kötlü değilm ama anlamıyorum sahiden amaçsız.

yamesin dedi ki...

sevdim.güzel olmus..:)

Nikita Roxie dedi ki...

Vahşet ve doğal olarak kan içeren şeyleri seven insan.Teman mükemmel.:)))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

ah ah neler neler yazmıştım. kan falan filan ama yazımı sildi blog :(

Nikita Roxie dedi ki...

Geçmiş olsun bebek..Belki de o yazı sana istemediğin kadar(ve tip) hayran kitlesi getirecekti ve bla bla bla şeyler olacaktı.Yukarıdaki değneğiyle bloga dokunup seni büyük bir dertten kurtardı belki..:))İyi yönünden bakalım..;))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

yok fazla insan istemedigimi söylemiştim.

Adsız dedi ki...

İyi böyle biz bize :P

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

YES. ;)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...