31 Ekim 2010 Pazar

Kendimle Yüzleşiyorum I


Yazması kolay okutulması zor kısa bi post serisi ama malesef bunlar gerçek...

Hayatıma bir sürü kadın girip çıkıyor. Bazen isimlerini bile unutuyorum. Hepsi daha benimle tanışıp ilk haftadan ''s.k beni cem'' diyen kadınlar. Aslında sorun bende. Bunu demeyen kızlara da bunu dedirtmek için zorluyorum. Sonra da diyorum neden böyleleri beni buluyor diye...

Sürekli hayal kurmaktan sıkıldım.

Hayal kurmadan birşeyleri gerçekleştiremezsiniz belki ama ben bu sorunu halletmeden hayal kurmasam iyi olucak belki de.

Denge lazım aslında.

Piç miyim yoksa..?

Piçim, piçim de sadece bi tek kişinin piçi olmak isteyen bi piç...

Marasco - I Cant Take

Dinle

27 Kendini Yoran Yorumcu:

Murshill dedi ki...

piç bir adam.
fazla farkındalık ve olmak istediği en piç'lik hali.
bu iyidir :)

wimparella dedi ki...

belli belli :)

KabaKulak dedi ki...

mimini hallet de öyle kendinle napıyosan sonra yap,

http://kabakulakk.blogspot.com/2010/10/tersi-de-mim-duzu-de-mim.html

8ex-en8 dedi ki...

Murshill : fazla farkındalık derken buraya dökülmek mi..?

wimparella : senin yorum zaman aşımına uğramış gelmedi mailime hatta 3.27 dio senden sonra yazanlar oldugu halde. saat geri alma işinden dolayı sanırım :) belli belli derken anlamadım ama neyse artık ;)

KabaKulak : dostum yarın yapıcam uykum geldi ;)

femida dedi ki...

çok şey istiyorsun:)

Vişnє çüяüğü dedi ki...

Piç falan değilsin sen.

Telekinesis dedi ki...

zikertecen hacı affetmeyecen

kafasi karisik hatun dedi ki...

gelgitlerinin elbet son bulcktr mrk etme

Ayris dedi ki...

sen bu dünyaya ait değilsin.
ne desem boş sana...

8ex-en8 dedi ki...

femida : hem temiz hem seksi 2 in 1 ya da 3 in bir sanırım onu bi ara açarım :)

Vişnє çüяüğü : Her zmaan direkten döndüm piçlik konusunda her zamanda pişman olmuşumdur. Bilerek direğe nişanlamak, Ronaldinho hareketi gibi, 15 yaşımda o hareketi çok çalışırdım futbol oynarken ordan kaldı sanırım.

Telekinesis : Yazı - Tura atıcam bundan sonra.

kafasi karisik hatun : Dünya war oldukça gel gitler bitmez öyle bu da. Ya da ay...

Ayris : Açıkca söylemiosun, ne söylediğini bile bilmiorum.

Ayris dedi ki...

her (bu tarz) postunun ardından bir şeyler diyorum-diyoruz ama senin kafa hep aynı:)

8ex-en8 dedi ki...

anladım galiba.

Murshill dedi ki...

fazla farkındalık derken buraya dökülmek evet! ve anlatışında yani ''içim böyle böyle'' demişsin hissidir hoşuma gitmiş olan.
ve çirkin bir piç değil demek istediğim, haylaz :)

Deli Paratoneri dedi ki...

"Bunu demeyen kızlara da bunu dedirtmek için zorluyorum. Sonra da diyorum neden böyleleri beni buluyor diye..." Sen zaten demişsin diyeceğini. Böyle diyen biri asla "tek bir kişinin piçi" olamaz.

8ex-en8 dedi ki...

Murshill : Haylaz mı..? O ne demek şimdi :)

Deli Paratoneri : Tek kişinin piçi olmak. Sinemalarda...

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Nesin sen ya? :|

8ex-en8 dedi ki...

Kullandıgın cümle Predator 1987 filminden replik ;)

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Soumun cevabı bu değil ama :)

8ex-en8 dedi ki...

Çözebilirsin yazıyo aslında ;)

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Uzaydan dünyaya gelip, dünyada yaşayan yaratık mısın?

Predator öyleymiş..
Ekşi sözlükte öyle yazıyor yani :)

8ex-en8 dedi ki...

uzaydan gelmedim ama uzaylı olabilirim.

francesca mckennitt dedi ki...

"Bunu demeyen kızlara da bunu dedirtmek için zorluyorum. " Bu kısım biraz düşündürücü. Öyle bir şey olmalı ki sen koşturmalısın sanırım peşinde, aşık olduktan sonra ne yaşasan da gözüne piçlik gibi görünmez; o kız da "öyleleri" gibi görünmez :)

Murshill dedi ki...

haylaz;Hoşa gitmeyen davranışlarda bulunan(kimse), hayta,yaramaz.
ÖRNEK;
“Gelene geçene dilini çıkarır, edepsiz, haylaz bir çocuktu.”
sözlükten baktım :)

francesca mckennitt cümlesine katıldım.
yakşanlaaar!

8ex-en8 dedi ki...

francesca mckennitt : terketmezse...

Murshill : tam da blogundaydım korktum yazınca mimin war unutma yukarda yazıyo gördüysen ;)

dil çıkarmak konusunda haklı olmak sen.

Murshill dedi ki...

hoooop yakaladım seni gibi olmuş ahahaha koptum :)
mim'lenişimi heyecanla ve gülümsek okudum.
mim cevabım gece yarısı karanlığında :)

tinker dedi ki...

tek bi kişinin çipi olmak ımmmm olmak istersen olursun sanki istemezsen olmaz sanki yada olmalımı yda olmamalımı işte bütün mesele bu diye iğrenç bi espiri çevirdim iki dakikada ama kendini hangi hayata hangi insana yakıştırıyosun?kızlarda bi acayip cumburlop yatakta mı buluyolar kendilerini yaa attırıyolar anlamadım ben geri kafalı zurnanın tekiyim zaten bu konuda bişey diyemicem...yorumsuz dicem dana kadar yorum yaptım be ne yorumsuzu..inançmı kalmadı acaba herkesin eli herkesin cebinde olalallalala belki piçlikte iyidir belki kaltaklıkta ne bilim ya bulamadım bak şimdi gereksiz bi beyin fırtınası oldu bende çözemedim kim çözmüşki ben çözim..

drukiyyes dedi ki...

bu kendimle yüzleşiyorumlarını okumamıştım şimdi 3.sünü gördüm sonra 2-1 diye devam ettim.
kendinle yüzleşmene bişe diyemicem ama şu söz güzeldi -sadece bitek kişinin piçi olmak isteyen-
bende sadece bana abaza birini istiyorum diyordum ama öyle olmuyormuş geç anladım
nese sana kolay gelsin umarm bulursun o 'bi tek'i

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...