25 Ekim 2010 Pazartesi

Facebook'u İtalyanca Kullanma Sebebim

Facebook'ta bugün Città in cui ti trovi adesso'mu değiştirdim sonra düşündüm ben dinime ne kadar bağlıyım diye oldu olacak Orientamento religioso kısmını da Cristiano olarak değiştirdim. Mutlu muyum, evet mutluyum. Nedeni facebook'u ingilizce kullanıp sözlüklere, bloglara ayy biri beni taglamış diyen kişilerin beni anlayamamış olmasından. N'oldu kızmadınız değil mi ben böyle deyince sizlere. Hayır İngilizce kullan tamam lafım yok da böyle ağzını yamulta yamulta ben feys'te bugün bunu yaptım diyenlere gıcığım var öyle böyle değil ki zaten feys diyenlere de sinir oluyorum.

Gelelim şimdi 2. mevzuya. Dinle beni şimdi. Senin blogun var mı var. Nerde var..? Blogspot'ta değil mi..? Heh, peki sen neden gidip tumblr hesabı alıyosun, bi de orda yazmak istiyosun. Ben seni mi takip edicem bütün gün nerde üyelik aldı bu diye.

Özentilik işte abisi, twitter'da nutellakaşıklamakgibisiyok yazan tipler bunlar.

Sırf size inat italyanca kullanıyorum. 122'de amici'm var.

Şimdi size yine bir beyin jimnastiği...

facebook, twitter, blogspot, formspring, friendfeed, tumblr ve foursquare'nin tema renkleri neden mavi - beyaz..?

Ben nedenini biliyorum. Yine sizler sayesinde öğrendim.

Cevabı bekliyorum.

Google'dan bakmak yok ama...

Youtube'a girebilenler için bu da günün şarkısı ;

44 Kendini Yoran Yorumcu:

Adsız dedi ki...

Neden beni hep küçümsüyosun sen anlamadım ki?! Youtube'a giremiyorum ve o video olan yerde koccaman beyaz bir ekran çıkıyor :(


Bu arada mavi-beyaz olmasının nedeni psikolojik bişi mi?
Yani hani beyaz- mavi ikilisi dinlerdiricidir, zihni açar vs. olayı var ya, hah işte. Ondan mı??

Angel dedi ki...

Hıı Kim Kimi Küçümsüyor..

AD dedi ki...

Mavi olmasının sebebi renk körlüğü diye biliyorum.Taaa günler önce gazetede okumuştum.Ordan aklımda kalmış.

Bi'de foursquare nedir?Yararlı bişey mi?Yenilir mi?İçilir mi?

Adsız dedi ki...

Ben youtube'a bakamıyorum (ve benim gibi pc özürlüsü niceleri...) ve hep bu güzelim, nadide siteye girdiğimizde günün şarkısını dinlemekten mahrum kalıyoruz. Siz youtube'a girenler tarafından küçümseniyoruz, dışlanıyoruz, horgörülüyoruz :(




:)( "horgörülmek" kelimesi ayrı mı yazılır birleşik mi?)

.........n........ dedi ki...

Yaa nedenmiiş? Gerçekten merak ettim ve google da aramadım :)) Çat diye çatlamak üzereyim :)

Hazel dedi ki...

evet bu şekilde konuşanlar benim de sabrımı taşırıyor, patlatcam ağzının ortasına kızın.

Mavi beyaz ? hıım, yunan şeysi falan mı? hiçbir bilgim yok valla, cevabı bekliyorum.

Hazel dedi ki...

şarkı güzelmiş.

hıım dediğimi de şuan farkettim (...)

hayalci dedi ki...

Merak ettim bak,niye mavi-beyaz olsun ki.Bir ülkenin rengisi falan mı?

francesca mckennitt dedi ki...

Google'a yazdım ve yahudilikle ilgili şeyler çıktı. Bu arada "o neden şöyle, bu nedir" gibi şeyleri google'a yazan insanları garipserdim, ben de öyle oldum şuanda :/

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @

İnsan gözüne hoş gelip beyne en fazla etki yapan iki renk mavi - beyazmış psikolojikmiş yani.

2oo1 yılında kanıtlanmış bu arada MYSPACE başlatmış bunu. Ona da ayıp etmişiz yazmayarak...

@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @

Alice dedi ki...

italyanca iyi seçim ;) ben de cep telefonumun menüsünü ve facebook'u italyanca kullanıyorum zaten bunlar da olmasa bi parçacık italyancamı da unutucam :(

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

İtalyanca öğrenmek istiorum. İngilizce kullananlar war aramızda biliorum da öğrenmek için diye bişey olamaz ingilizce bilmeyen yok artık.

tinker dedi ki...

:)eleştirilerin enteresann güzel amabende bazen face diyorum ama face kullanıyomuyum hayır zaten blog bana yetti de arttı bile yani kendimi bende azımı yamulta yamulata face dediğim için eleştirebilirim:)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

feys... deme face hiç deme :)

Deli Paratoneri dedi ki...

mavi ve yeşil insanları psikolojik olarak rahatlatır. o yüzden orman ve denize gidince gevşeriz...
hatta okullarda sınıflar koridorlar falan maviye boyanır çünkü verimliliği ve dikkat oranını artırır...

Mystery dedi ki...

ben de ingilizce kullanıyoruuuuumm :)) tag falan da derim ayrıca yani göre göre insanın ağzından öyle çıkıyo :)) ama şu mavi-beyaz olayı nedir onu bilemedim ben.

tinker dedi ki...

:)artık demeycemmm:)

eLmyra dedi ki...

geriden geliyorum ama olsun idare edicez artık :) tag dediğim için kendimi kınadım şimdi :) ama ben de hem blogspot hem tumblr kullanıyorum, nedenini açıklayabilirim :) blogspot kullanmaya başladığımda nasıl müzik dosyası yükleyebileceğimi bilmiyordum (hala da bilmiyorum gerçi) o yüzden de tumblr'dan da açtım :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

daha gelişmiş sitelerde war ama ;)

eLmyra dedi ki...

vardır tabi olmaz mı.. ama benim gibi bi internet bağımlısına daha fazla şey öğretme bu konuda, bi de ordan hesap açarım derken böyle gider :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

* Blogger
* Wordpress
* Joomla
* Drupal
* Magento
* Pligg

Bunlar aklıma gelenler şimdilik ;)

8ex-en8

eLmyra dedi ki...

görmüyorum kii.. görmüyorum kii.. :)))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Ben denemelik bitane açıcam şimdi mesela pligg bi bakiim nasılmış :)

eLmyra dedi ki...

sen bak bana haber ver :) kesin çok kötüdürler yaa :))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Popülariteleri az ama daha gelişkin ;)

Gel sende :)

eLmyra dedi ki...

haayyyıııırrrrrr... bunu bana yapamazsııınnnn :)))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

şuan bana şeytan bişiler söylüyo ama yok yok yapmıycam sakın açma hesap oralarda zaten geri dönersin 2 günde :)

eLmyra dedi ki...

evet evet.. uyma sen şeytana boşver :))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

zaten onlar genelde paralı da wordpress baya bi iyi gibi aman neye biz burda mutluyuz dimi ama :)

eLmyra dedi ki...

aynen öyle :) mutluyuz huzurluyuz kendi çöplüğümüzü seviyoruz :) şimdi elele tutuşup gözlerimizi kapatıyor ve tekrarlıyoruz "biz burda mutluyuz" :)))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

gözlerimizi kapatma işini sevmedim

bkz:cüzdan korkusu

eLmyra dedi ki...

şu an güvenli bi yerdeyiz, rahat ol. yine de istemiyosan açık kalabilir gözlerin :))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

tamam kapıyorum kapadım :(

eLmyra dedi ki...

tekrarlıyoruz "burda mutluyum, güvendeyim" :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

aaaa gözlerini kapa dedin yine açtırdın :(

burda mutluyum, güvendeyim (hiç sanmıyorum)

ya zaten karanlık temam war korkmaya başladım

eLmyra dedi ki...

bu temayı belirleyen sensin, kendi temandan zarar gelmez. ayrıca sesli komut veremediğime göre şu an gözlerini bi aç bi kapa :))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

değiştiricem zaten temayı 2 gündür arıyorum bişiler :)

gözlerim acıyo :(

eLmyra dedi ki...

hadi bakalım yeni temanı bekliyoruz o zaman :) aslında bu da güzeldi bence :)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

yine bu renklere yakın olur ama siyah olmuycakmıs. öyle diolar.

eLmyra dedi ki...

baskılar seni yıldırmasın :P

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

aslında tema kodlarıyla uğraşıyorum dün gece yaptım bozdum olmadı ögenirsem sanada ögretirim :)

eLmyra dedi ki...

tamam iyi fikir. ama burdan benim blogun temasını değiştirmem gerektiğine dair bi yorum mu çıkarmalıyım? :))

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Yo hyr ondan demedim :)

İnternet bagımlısın ya o yüzden ;)

eLmyra dedi ki...

tamam o zaman :) öğrenmeye açık bi insanım :)

Tavsiye Etmem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...